ایمیل مارکتینگ

بهترین استراتژی بازاریابی ایمیلی

یکی از مهمترین ویژگیهای بازاریابی ایمیلی دسترسی به بانک ایمیل کامل شامل بانک ایمیل اصناف ، بانک ایمیل براساس تفکیک جنسیت و بانک ایمیل براساس منطقه بندی میباشد.
ایمیل مارکتینگ مجموعه ای از تبلیغات متنی و تبلیغات گرافیکی را شامل میشود که به شما کمک میکند محصول یا خدمات خود را به هزاران کاربر فعال در اینترنت معرفی کنید. عمده این کاربران دارای ایمیل یاهو و یا جیمیل گوگل هستند.
  •  افزایش بازدید سایت

  • ارسال انبوه ایمیل و خدمات ایمیل گروهی به بیش از 5میلیون کاربر فعال باعث خواهد شد افزایش بازدید سایت را به صورت انفجاری تجربه کنید.

  • افزایش فروش محصول

  • یکی از شیوه های رایج فروش محصول پروموشن اختصاصی آن از طریق ایمیل میباشد. ارسال ایمیل گروهی به بازار هدف فروش شما را بصورت قابل توجهی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

فروش انفجاری را الان تجربه کنید.

اگر قصد افزایش بازدید واقعی سایت یا فروش انفجاری محصولی را دارید حتما ارسال ایمیل انبوه اپتیمایز وب را امتحان کنید!

ایمیل انبوه | خدمات ارسال انبوه ایمیل

با استفاده از خدمات ارسال ایمیل انبوه میتوانید محصول و خدمت خود را به بیش از پنج میلیون کاربر فعال ایرانی ارائه کنید و تجربه ای متفاوت در جذب مخاطب را تجربه کنید
استراتژی بازاریابی
چهار Ps بازاریابی: (Product) محصول، (Price) قیمت، (Place) محل و (Promotion) رونمایی و ارتقا. ترکیب بازاریابی به چهار گروه متغیر تقسیم میشود که بطور معمول به عنوان چهار مزایا شناخته میشوند: محصول: کالا یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت به مشتریان. قیمت: مقدار پولی که مشتریان برای خرید محصول پرداخت می کنند محل: فعالیت‌هایی که محصول را به مصرف کنندگان می‌رساند. ارتقاء: فعالیت‌هایی که ویژگی و مزایای محصول را تعریف کرده و مشتریان را برای خرید محصول متقاعد می‌کنند.
بیشتر بخوانید
گزارش و بررسی ایمیلها
پیگیری ایمیل معمولا با جاسازی یک پیکسل واحد در ایمیل خروجی انجام میشود. هنگامیکه این پیکسل بارگذاری شد، فرض می شود که ایمیل باز شده است. تیم های فروش و بازاریابی اغلب از این اطلاعات به عنوان راهی برای درک اینکه چگونه مشتریان یا رهبران با پیامهای ارسالی، ارتباط میگیرند، استفاده می کنند.
طراحی قالب اختصاصی ایمیل
داشتن قالب ایمیل اختصاصی برای كسب و كار باعث می شود تا مشتریان به كار و حرفه ای بودن شما توجه بیشتری داشته باشند، قالب ایمیل برای مكاتبات و قراردادن پیام تجاری و یا پیشنهاد فروش های ویژه می تواند در برقراری ارتباط نزدیكتر بین كسب و كار شما و مشتریان هدف كمك نماید. با توجه به محدودیت قالب در سرویس های مختلف Gmail، YAHOO mail و ... طراحی قالب های ایمیل نیاز به تخصص و دانش كافی جهت سازگاری در مرورگرها و سرویس های مختلف را خواهد داشت.
بیشتر بخوانید
کمپین های بازاریابی
برای بسیاری از شرکت‌ها، کمپین‌های بازاریابی، روش اصلی برای برقراری ارتباط با بازار و تقویت موقعیت خود و کسب مشتری می‌باشد. کمپین های خوب یک چرخه را دنبال می‌کنند. اغلب موارد، هر ایمیل ارسال شده به یک مشتری بالقوه یا فعلی میتواند بازاریابی ایمیلی باشد. و بمعنای ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از نام تجاری است.